Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του SensoReality Branding, όσες περισσότερες αισθήσεις συμμετέχουν σε μια δοκιμή ενός προϊόντος, τόσο ολοκληρώνουν την εμπειρία του χρήστη και τον συνδέουν με την μάρκα.

Στην πλειονότητα των οίνων η εμπειρία του χρήστη προέρχεται απ την όραση (χρώμα), την όσφρηση (αρώματα) και τη γεύση (όγκος, σώμα, πολυπλοκότητα, επίγευση) .

Για την αύξηση της έντασης της εμπειρίας (με σκοπό να μείνει αξέχαστη!)  είναι απαραίτητο να συμμετέχουν επίσης, τόσο η αφή όσο και η ακοή όπως προτείνεται απ τα τα εξέχοντα οινοποιεία και τους ειδικούς Κι αυτό πως επιτυγχάνεται; Μέχρι στιγμής μέσω της ποιότητας της φιάλης και του ποτηριού!!

Μπορεί όμως η εμπειρία να προχωρήσει ένα επίπεδο παραπάνω;

Ναι πιστεύουν εκεί στο 19 Crimes Winery.

Ναι γιατί στις ημέρες μας έχουμε βοηθό την τεχνολογία, που μπορεί να ενισχύει την εμπειρία απόλαυσης του οίνου μέσου της ενεργοποίησης της ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ!

Κι αυτό πως μπορεί να γίνει;

Μα με την επιλογή μιας συναρπαστικής ιστορίας που αποκαλύπτεται μέσω μιας ειδικής εφαρμογής (Living Wine Labels (https://play.google.com/store/apps/details… κι ενός απλού σκαναρίσματος),  όπου ο ίδιος ο πρωταγωνιστής της ιστορίας,  σου την αφηγείται …προσωπικά!!!